Jak dopadne testování E-booku Koučem sama sobě od Zuzany Husarové? Už se těšíme na recenze

• Domácí radosti – úkoly díky kterým si osvojíte nové pozitivní metody

Více informací najdete TADY.

Hodnocení
9
avatar
Mgr. Marie
Děkuji za příležitost testovat ebook Koučem sama sobě autorky Zuzany Husarové. Tento E book je plný zajímavých informací, nápadů a postřehů , které jsou vhodné pro každodenní život každé ženy a osobně jej mohu jen doporučit a budu se těšit na další ebook tété autorky.
klad celkově vše
klad nemám výhrady
avatar
Petra
Momentálně se nacházím v pozici autorky na teplém místečku státního zaměstnance. Práce mě nenaplnuje, ale bojím se udělat ten krok do neznáma... Kniha je velmi čtivě psaná, obsahuje informace o autorce, historii, spoustu technik.. Je fajn dát si dohromady všechny plusy a mínusy, občas se zastavit a myslet sama na sebe. A člověka pak překvapí na co všechno nepřijde a že je to vlastně tak jednoduché. Některé techniky by bylo podle mě fajn probrat osobně, někde na sezení face to face., Probrat je ze všech stran a úhlů pohledu. Takhle si to člověk přečte, přeskočí, nedonuti se.. Jak si dát život dohromady, zamyslet se sama nad sebou a samu sebe najít. Vytycit si cíle a jít za nimi. Ale má něco do sebe. Přečtu si ji ještě jednou a začnu s sebou něco. Vidíte, k "nakopnutí" funguje perfektně. Něco zabere moc času, stejně tak i seberealizace, ale stoji to za to. Realizace je běh na dlouhou trať, ale odhodlání začít se v této knize dá najít. Za mě určitě doporučuji ?
klad Čtivé, poutavé
klad Zajímavá historie
klad Mnoho informací na jednom místě
klad Format pdf. možno číst kdekoliv a netahat s sebou těžkou knihu
klad Některé techniky příliš časově náročné
klad Něco jsem musela číst 2x abych přesně pochopila přesně co a jak
avatar
Miriam
E-book Koučem sama sobě doporučuji přečíst - každému to něco dá, ať je to začátečník nebo člověk zkušený v různých oblastech osobního rozvoje. Stručné a přehledné nastínění problematiky. Inspirativní. Oceňuji záměr autorky pomáhat lidem, v tomto ohledu je e-book určitě přínosem. Popis životního příběhu autorky může být inspirativní pro ostatní.
klad Rady jak udržet pozitivní mysl
klad Koučovací techniky a praktická cvičení
klad Pravidla osobního úspěchu - stručný seznam
klad Stručnost a přehlednost
klad Inspirující ke změnám
klad Jen 40 stran
avatar
Lucie
Kniha koučem sama sobě byla velice čtivá. Metody byly jednoduše a srozumitelně vysvětleny, nejvíce se mi ovšem líbilo, že ke každé metoděbyl přiložen i jednoduchý úkol, kterým jsme si metodu měli "zažít". Nejvíce mě zaujal úkol, který zněl "co pro vás znamená úspěch" a zeptat se na tuto otázku svých známých a přátel, dostanete opravdu rozličné odpovědi.
klad čtivá
klad drobné úkoly
klad -
avatar
Michala
Ebook shrnoval veškeré několik informací z oblasti osobního rozvoje, různých technik a škol. Nebylo v něm ale řečeno nic do hloubky ani nic významného co by už člověk nevěděl z jiných knih.Byl to spíše takový stručný výcuc. V knize bylo souhrnně popsáno několik metod a často se do toho míchaly věci, které s klasickým koučováním nesouvisí.
klad text byl psán jasně a konkrétně
klad text by čtivý
klad málo materiálu a textu
klad vetšinu ebooku zabírají obrázky
klad metodika byla přebrána od jiných autorů
avatar
Valentina
Techniky v této knize jsou opravdu srozumitelné a lehce praktikovatelné. U mě osobně však žádná velká změna nenastala, ale příjemně jsem si u čtení a praktik odpočinula. Autorka má osobitý a krásný styl psaní, nemám co vytknout. Knihu doporučuji, ať už lidem se zájmem o sebekoučing, nebo jen tak někomu, kdo si rád u kávy přečte něco milého a odprostí se od špatných a stresujících myšlenek! :)
klad Osobitý styl autorky
klad Délka knihy
klad Přehlednost
klad Nic
avatar
Martina
Nejdřív jsem byla hodně skeptická. Kniha má čtyřicet stran, ztoho úvodních deset byly bláboly o historii couchingu, definice, posledních pět stran zas o autorce... Na zbylých stránkach bylo shrnuto vše co jsem se kdy na danou tematiku (couching, osobní rozvoj, pozitivní myšlení, NLP...) dočetla. Celkem mně nahecoval první úkol (napsat básničku) se slovy když nezvládneš tohle, jak chceš zvládnout něco víc?! Kdyby se mi podařilo uplatnit a praktikovat alespoň desetinu napsaného můj život by byl báječný. Asi nejpřínosnější technika pro mně byla č.4 ,,Jednoduché kroky k osvobození stagnující mysli,, Nejmíň mně oslovila technika č.6. Kotvení...nějak jsem to nepochopila, bylo to nesrozumitelné, nevěděla jsme jak postupovat... Kniha postřáda trochu organizace, možná rozvést některé techniky nebo uvést příklad k snažšímu pochopení. Každopádně, knihu hodnotím pozitivně. Je to skvělý průvodce, bez omáček, kdykoliv poruce k nahlédnutí bez zabíraní tuctu poliček v knihovně. Doporučuji.
klad bez omáček
klad mnoho informací na málo stranách
klad mnoho nápadů ke každodennému použití (seznam vděčnosti..)
klad některé techniky popsané až moc stručně, nejasně
klad málo příkladů
klad kniha působí místy chaoticky
avatar
Soňa
Ebook od paní Zuzany Husarové nám ukáže cestu, jak posílit svoje sebevědomí a jak překonat všechny negativní bloky v životě. Po přečtení si určíme nové cíle, naučíme se lépe rozhodovat. Zjistíme, jak moc nám naše myšlenky vytváří naši realitu. Technika Mind Coaching je dle mě nejpřínosnější, protože se jedná o soubor technik, které nám pomáhají trénovat mysl a emoce. Techniky mi osobně otevřely oči. Už vím, že největší chybou v mém životě může být to, mít pořád strach, že nějakou chybu udělám. Po přečtení doporučuji tento Ebook všem, kdo chce posunout svůj život k lepšímu.
klad srozumitelné techniky
klad posílené sebevědomi
klad příliš dlouhý osobní příběh autorky, který by měl být v kratší verzi
avatar
Petra
Málo obsahu o neurolingvistickém programování, spíše "subjektivní" než "objektivní". Pokud čtete psychologickou literaturu či texty od Firstclass, bude to mít, bohužel, vyšší informační hodnotu než tento ebook. Ale alespoň je interaktivní a můžete si zde sami sobě dávat zpětnou vazbu. Je to relativně průměrná kniha, která je navíc velmi krátká a nejde více do hloubky.
příloha
klad úvod do knihy
klad historie výrazu kouč