Naše testerky si přečetly a zhodnotily knihu Inovace je rozhodnutí od Adama Nováka. Jaké jsou jejich recenze?

doporučuje
80 %
Testováno v období
od 27. 10. 2019
do 30. 11. 2019

Inovace je rozhodnutí - Adam Novák

Autor této knihy má mnoho zkušeností z českých i zahraničních firem a z vedení projektu Mámnápad.cz. Vychází z nejlepší zahraniční praxe, z níž vybral a přizpůsobil ty postupy, které jsou vhodné do místního prostředí. Praktický a čtivý text doplňuje řada příkladů z praxe a případových studií. Poznáte také dvanáct podrobně zpracovaných nástrojů, které lze okamžitě aplikovat v praxi. Kniha je určena zejménam manažerům středních a velkých firem a majitelům malých firem, ale i pracovníkům státní správy a neziskového sektoru. Řada firem zavádí také funkci inovačního lídra – manažera zodpovědného za inovace. Tato kniha otevře cestu k takové pozici i vám.

Základní otázky této knihy

• Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace?
  • Jaké konkrétní kroky pro to mají manažeři, majitelé a další specialisté z firem učinit?
  • Jak se mohou inspirovat neziskové organizace a státní správa?
  • Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy?

Hodnocení
5
avatar
Jitka
Moc děkuji za možnost otestovat knihu Inovace je rozhodnutí od Adama Nováka. Knihu zaměřenou na tuto oblast jsem si plánovala pořídit, protože možnost testování skvěle vyšlo:-) A jak se mně líbí? Je doslova nadupaná spoustou zajímavých informací. Některé pasáže se mně čtou popravdě poměrně obtížně a musím se k nim vracet, na druhou stranu oceňuji velké množství příkladů z praxe...
klad užitečné informace
klad názorné příklady z praxe
klad někdy obtížnější pasáže k pochopení
avatar
Radka
Na knihu Inovace je rozhodnutí jsem se velmi těšila. Kniha mě bohužel zklamala. Je to klasická učebnice, která se nedá přečíst za víkend na jeden nádech. Kniha samotná je velmi zajímavá. Má velký záběr a téma je super. Jsem ráda, že knihu mám, i kdyý ji čtu postupně.
klad obsah knihy
klad výběr tématu
klad učebnicové zpracování
klad malý fond
klad nedá se přečíst na jeden dech
avatar
Markéta
Kniha Inovace je rozhodnutí od Adama Nováka, je naprostým MUST HAVE v každé knihovně podnikatele. Provede vás celým procesem inovací i rozhodnutí, donutí vás se zamyslet se nad sebou i nad svým podnikem a doslova vás nutí ihned akci. To znamená, že se neobejdete bez poznámkového bloku, minimálně po dobu čtení, za sebe mohu říct i po dočtení. V knize naleznete nápady, které vás donutí podívat se na svoje podnikání z jiného pohledu. Z každého slova ucítíte, že knihu dával dohromady opravdový profesionál. A vám už jen zbývá nasát informace, napsat si poznámky a vymyslet jak rady p. Nováka využijete ve svůj prospěch. Co oceňuji je styl psaní. Kniha je čtivá, což se moc často u tohoto žánru nevyskytuje. Závěrem snad jen potenciál knihy je obrovský, záleží jen na každém čtenáři, kolik toho z ní využije.
příloha
klad Praktice rady
klad kvalita papíru
klad měkký obal
klad věcnost knihy
klad jednoduchá čitelnost
klad Rozměr knihy podle mě A5 by bylo lepší
avatar
Michaela
Do knížky jsem se zpočátku nemohla začíst. Je psaná hodně "výživně" a autor používá spoustu odborných výrazů, proto to není moc oddychové čtení před spaním. :) Na druhou stranu obsahuje spoustu faktů a například i užitečná historická okénka, kde lze také najít spoustu inspirace pro inovace, nebo alespoň metody a způsoby, jakými inovovali jiní a vzít si z toho příklad. Nejužitečnější mi ovšem přijdou nástroje, které autor uvádí napříč textem. Knihu plně využijí jak nadšenci, kteří se chtějí dozvědět o inovacích i ty nejmenší podrobnosti, tak především podnikatelé, kteří to s inovacemi myslí opravdu vážně. Já jsem v knize také našla několik cenných rad, kterými se budu řídit, a to nejen při mojí práci, ale i v životě.
příloha příloha
klad ucelená příručka pro ty, kteří to s inovací myslí vážně
klad spousta praktických nástrojů, které se opravdu dají využít v praxi
klad bez zbytečné "omáčky" okolo
klad já osobně bych byla radši za trochu "stravitelnější" styl psaní, ale chápu, že v tomto žánru se ta odbornost, i co se výrazů týká, asi očekává
avatar
Lenka
Moje první kniha o podobném tématu a musím říci, že mi přišla celkem praktická. Po přečtení první kapitoly jsem padla do deprese, že nejsem vůbec kreativní člověk. Naštěstí v dalších kapitolách jsou návody a techniky pro kreativní myšlení. Obsahově naplňuje potřeby B2C i B2B, malých i velkých firem. Beru k nám do práce a posílám dalším kolegům k přečtení :)
klad obsah knihy - od kreativity po zavádění inovací
klad praktické příklady a návody
klad aktuální příklady z Čech i ze zahraničí